Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić lub zarklamować w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.

Wybierz produkty do zwrotu lub reklamacji

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów i reklamacji:

Sheep Me Sp. z o.o

Hala D – rampa 11

Ul. Św. Tomasza 4

05-840 Brwinów

e-mail: zwroty@sheepme.pl

tel. 730-166-177

 

Pamiętaj, oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy / Zwroty i reklamacje. 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od na wskazany przez Ciebie numer konta bankowego.

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium